Tuesday, July 6, 2010

Kueh raya: order n samples...



Salam,

To all visitors welcome, pada yg FIFA fans tu, dan yg order kek bola thanks for ur support. Order carrot cheese ini from Ida of Tkt 2, thanx again dear. Wanted to draw image kelelakian tp because kesuntukan masa maka inilah jer hasilnya....



Demam nak posa/raya pun dah kian kuat. Tailor semua dah tutup penempahan. Hah!! KB sedang dalam proses membuat sample kuih . Pada mereka yang nak order secara borong sila emel details. Pack untuk sample pun boleh dibeli dengan harga RM10 lengkap satu set. Untuk memastikan kualiti produk, KB hanya akan fokus kepada 4 produk sahaja iaitu: 1. Chocolate Chip n Almond Nibs Cookies 2.Makmur diraja 3.Coklat Kristal 4.Tart Nenas with cheese. Buat masa kini sedang usahakan beberapa lagi jenis kuih yang dijamin sedap, khusus untuk pelanggan KB. Akan update kemudian.




Dan untuk makluman, kueh raya bagi order secara pukal/borong akan ditutup pada 7 Ramadhan atau 17 Ogos 2010. Bagi order secara bukan borong sila emel ya... delivery pada mana2 destinasi Malaysia akan di uruskan.

No comments:

Post a Comment